Dziewczyny, kiedy w praktyce można założyć maluszkowi na pupe kieszonkę w rozmiarze one size?
Wersja do druku
Dziewczyny, kiedy w praktyce można założyć maluszkowi na pupe kieszonkę w rozmiarze one size?
zależy od budowy dziecka oraz fasonu pieluchy. niektóre marki (np. babyetta) mają mniejszy, zgrabniejszy krój - inne większy.
ale OS jest mniej więcej od 4 kg.
To potwierdziłaś moje zdanie. Ja pieluchowałam wielorazowo starszego jak skzończył rok, więc nie mam doświadczenia z noworodkiem czy niemowlakiem.
Potwierdzam, wiekszosc na 4 kg juz sie nadaje
:) ale chinki zaczelam od 5kg, dalo się...tylko ubranka żadne nie pasowaly na pupe... dobrze ze szybko lato sie zrobilo. Polskie OS będą zdecydowanie bardziej pasowaly :)
Przed nami zima, ale i tak chyba na spacery zostaną jednorazówki, bo to nigdy nic nie wiadomo przy takiej małej dupce. Pozostaje czekać jakich wymiarów urodzi się chłopak:)
Myślę, że wełniane gatki z nogawkami na spacery będą super. A i OS polskie typu kokosi, babyetta nie są jakieś duze i spokojnie mi się zmieściły w ubranka. Kiedyś myślałam, że OS to stały rozmiar, dopiero gdy moja Mała miała 4 m-ce kupiłam OS babyetta i kokosi i się zdziwiłam bo okazały się niemal połowę mniejsze od chinek.
Moja Mała ważyła 3600 jak się urodziła i np. otulacze OS Milovii używałam jeszcze w szpitalu. A kieszonki tak koło 3 tygodnia były właściwie ok, spięte na najmniejsze napki.
Nie wiem jak wypadają kieszonki, ale otulacze OS babyetta pasują na noworodka od urodzenia. Wprawdzie u mojego szczuplaka robią dużą pupę i zdecydowanie lepiej sprawdzają się otulacze XS-S. Ale awaryjnie jak mi się XS skończą to te OS babyetta dają radę. Inne firmy OS jeszcze na niego za duże. Myślę że wiele zależy od budowy dziecka, a nie od wagi, bo mój Maluch ma już ponad 4kg, a małe otulacze mam ciągle spięte na rozmiar XS.