PDA

Zobacz pełną wersję : jakie wiązanie na upały / dla "gorącego" dziecka

tosina mama
27-06-2013, 12:29
odważę się i jednak napiszę, bo szukałam, ale znalazłam w kwestii przegrzania wątek o warstwach
proszę, podpowiedzcie, bo jestem nowa i początkująca (z tkaną)
jak wiązać w upały? - alternatywą jest pytanie: jak wiązać dziecko, które mocno się poci? :-o
na razie umiem kieszonkę i spróbowałam "baby front cross carry" z linku w rodzajach wiązań
dodam, że mała ma prawie 5mies, waży 6kg, trzyma mocno główkę, ale oczywiście nie siedzi
ja na razie wiązaniowo raczkuję, ale obiecuję poprawę :)

bardzo, bardzo dziękuję - z góry - za pomoc!

Kasia.234
27-06-2013, 12:31
z doświadczenia - w upały najlepiej jest nie wiązać
siedzieć w cieniu/chłodnym miejscu ;) a wychodzić wcześnie rano albo wieczorem, kiedy nie ma już upału, a wtedy wiązać można wszystko

gingerr
27-06-2013, 12:43
Podobnie jak przedmówczyni: nie wiązać :-)
Ja przynajmniej nie dawałam rady.
A jak już musiałam to u mnie sprawdzał się kangur. Dla mnie/nas był najbardziej przewiewny.

bzzzzzzz
27-06-2013, 12:51
Chusta, nawet najdelikatniejsza to zawsze jedna czy dwie warstwy materiału na ciele malucha, nie się się w tej sytuacji nie zagotować. Przy takiej pogodzie trzeba bardzo racjonalnie podchodzić do chustowania, bo o ile w zimne dni zawsze można się docieplić to odwrotnie nie bardzo.

tosina mama
27-06-2013, 12:54
ok, w takim razie powinnam zmienić pytanie: w upały nie, ale w ciepłe dni, w lato
po prostu chodzi mi o "przewiewne" wiązania... :)
w kwestii przewiewnych chust, to już się naszukałam skacząc między działami sprzedam/kupię ;)

inka
27-06-2013, 13:02
wpisz w szukaja, bylo juz troche na ten temat, potem jak znajde chwilke to postaram sie podlinkowac

tosina mama
27-06-2013, 13:06
inka - dziękuję

już przyswajam filmik o kangurku - nie wygląda to prosto... :oops:

Kasia.234
27-06-2013, 13:10
ok, w takim razie powinnam zmienić pytanie: w upały nie, ale w ciepłe dni, w lato