Zobacz pełną wersję : Witam z Borkowa, prawie z Trójmiasta :)
Witam,
chciałam coś mądrego napisać, ale nic nie przychodzi mi do głowy. Więc będę sobą. Niestety jestem tylko inżynierem i logicznymi wypowiedziami to niestety mam kłopot :oops:.
A teraz nowy wątek :D. Nazywam się Agata i jestem mamą ośmiotygodniowej Alicji. Chustujemy się już od 5 tygodniu. Chusta ułatwia nam życie i działa jak narkotyk ;), ale to pewnie wiecie.
Pierwszy raz jak wyszłam na spacer z Alicją w chuście i kurtką taty(za dużą o trzy numery) to sąsiad mnie nie poznał :D. Ludzie w samochodach zwalniają na nasz widok. Wyglądamy zjawiskowo :D
Forum jest wspaniałe. Zaglądam tu prawie codziennie, jak tylko Alicja pozwala. A niestety nie pozwala na za dużo.
Pozdrawiamy Wszystkich serdecznie :)
pewna_mama
27-02-2013, 11:40
Witaj, a czy to Borkowo kolo Slupska?
Witaj, a czy to Borkowo kolo Slupska?
To Borkowo pod Gdańskiem.
Jeremiahu
27-02-2013, 16:25
witaj:) wpadnij kiedyś do Gdańska na spotkanie kk:]
Kasia.234
27-02-2013, 17:19
witaj :)
Też jestem nowa na forum, ale muszę się odezwać bo jesteśmy sąsiadkami - ja też z Borkowa, a konkretniej z osiedla NH :)
Co prawda ze starszą córką już się rzadko nosimy, bo Zosia woli biegać na własnych nogach, ale niedługo pojawi się na świecie druga córcia i wtedy może uda się umówić na jakiś wspólny chustowy spacer po okolicy? :)
szast.prast
27-02-2013, 19:06
a nie pod Kartuzami;-)?
Atorianna
27-02-2013, 19:30
gdansk wita :hello:
mamaUlki
27-02-2013, 19:35
witaj :) super, ja jestem z Dzierżążna :) moja babcia mieszka w Borkowie :)
dzieckoziemi
01-03-2013, 15:25
Witaj na forum! Działa tak samo, jak chustonoszenie - UZALEŻNIA! :ninja:
meryl 72
01-03-2013, 15:37
Witaj:hello:
Witaj! :)
Od forum łatwo się uzaleznić, ależ jakie to miłe uzależnienie :)
Też jestem nowa na forum, ale muszę się odezwać bo jesteśmy sąsiadkami - ja też z Borkowa, a konkretniej z osiedla NH :)