PDA

Zobacz pełną wersję : Pieluchy Hamac, czy ktoś zna?

bluelilith
04-01-2013, 22:45
Jak w temacie, co z wkładami? do czego to porównać (taka "kieszonka", nie?)? Czy ktoś by je polecił?

jul
04-01-2013, 22:57
chyba Magda i Franio miała, ale dawno jej na forumie nie widziałam. Na francuskich stronach więcej info łatwiej będzie znaleźć, bo u nas chyba nikt nie sprzedaje, więc i mało kto ma... Przypuszczam, że można porównać raczej do gdiapersa niż kieszonek, ale nie dam głowy.

bluelilith
04-01-2013, 23:09
o, jeszcze i takie są, wielkie dzięki za odp. (tak, w PL ich nie ma, znalazłam na stronach FR, ale jestem nowa w ogóle w temacie wielo~ , dlatego szukam rekomendacji :))

jul
05-01-2013, 00:12
nie wiem, czemu akurat pieluszki hamac Cię zainteresowały - jeśli ze względu na możliwość wkładów jednorazowych, to flip też ma taką możliwość, do kupienia w Pl, dość znane otulacze - można spokojnie o nich znaleźć info na forum; jeśli chodzi raczej o krój czy o nie-pulowe gatki, to gdiapersy są jakkolwiek u nas znane, tańsze, a jeśli Ci nie podpasują będziesz miała pewnie większą szansę upłynnienia ich na bazarku od czegoś kompletnie nieznanego, wydaje mi się też, że mają mniej plastiku przy pupie dziecka (te "kieszenie" w hamacu wyglądają na dość mocno wywinięte). Kiedyś sylviontko robiła próby szycia czegoś gdiaperso-podobnego, możesz ją podpytać czy nadal szyje.

Jeśli zaczynasz i zupełnie nie wiesz od czego, to polecam kupienie kilku różniastych pieluszek (kieszonki, AIO, SIO, formowanki i składanki/wkłady + otulacze) - w ten sposób wyczujesz mniej wiecej co Ci pasuje i czego szukać dalej, a resztę będziesz mogła spieniężyć na bazarku.

Powodzenia!

bluelilith
05-01-2013, 07:35
tak, trochę tak "kombinuję", właśnie jestem po pierwszych zakupach, ale szukam dalej :) Do tej pory najbardziej spodobały mi się Issy Beary, jedyna wada to wielkość, ale zapodam chyba pytanie w innym wątku co byłoby podobnego, ale mniejszego...

Pozdrawiam :)

spadłamznieba
10-01-2013, 11:10