PDA

Zobacz pełną wersję : chusta cienka i wąska

zaza
27-09-2012, 10:28
potrzebuję pomocy, bo jestem calkiem zielona w chustach... obecnie wiążemy się w Nati Fuego, chusta tak jest szeroka (jak porównuje ze zdj tu z forum i z filmikami) i gruba, a ja do najgrubszych nie należę i ciężko mi jest się tą chustą omotać, strasznie się na mnie marszczy :/
dlatego chciałabym kupić coś węższego i cieńszego, ale nie mam pojęcia jakiej firmy chustę kupić... no i kwestia niezwykle ważna - niestety ograniczone fundusze :(
w grę w chodzi chusta używana, więc może akurat na forum jest coś co szukam, ale nie wiem, że to to ;)

błagam o pomoc!!!

paskowka
27-09-2012, 10:32
Ale szerokośc chust tkanych jest zwykle standardowa? I waha sie między 65 a 70 cm? Chyba że o czyms nie wiem:) Może po prostu masz za długą? Jaki rozmiar chusty masz?

alifi
27-09-2012, 10:43
W standardach też zdarzają się różnice szerokości. Didymosowe pawie viola mają coś koło 62 cm i cienkie są. Za to w cenie grube.

IzaBK
27-09-2012, 10:43
zary są wąskie. Jak Gaja była mała, to tez byłam miłośniczką wąskich chust.

zaza
27-09-2012, 10:48
Ale szerokośc chust tkanych jest zwykle standardowa? I waha sie między 65 a 70 cm? Chyba że o czyms nie wiem:) Może po prostu masz za długą? Jaki rozmiar chusty masz?

chustę mam w rozmiarze 4,6, o taką http://www.natibaby.pl/zielen-standard-duplikat-5.html

zmierzyłam przed chwilą i ma szerokość 72cm

a te Zary fajne, ale poza moim zasięgiem :(

edit:
to może jeśli nie da się nic z szerokością wykombinować, to doradzicie mi która chusta jest cienka? :)

Basinda
27-09-2012, 10:53
Natki mają ok 75 lub więcej a większość bawełnianych żakardów didkowych 60 więc różnica jest znaczna :)

Pewnie nosisz w kieszonce? Tu faktycznie z fuego może być ciężko. Zostaw sobie ją na później bo jest nośna bardzo i dla starszaka będzie super.

Poszukaj jakiegoś starego didka będzie mieciutki i wąski ale nośny i solidny :) miałam laurę z 2001 i byłam zachwycona.

edit: