PDA

Zobacz pełną wersję : Zerknijcie proszę na moje wielo-plany. Czy ma to szansę powodzenia?

pokora
29-07-2012, 20:02
Witajcie:D Jestem nowa, a właściwie nie taka nowa, bo poczytują sobie Was od jakiegoś czasu i przyswajam póki co teorię:D. No ale piszę po raz pierwszy! We wrześniu spodziewam się narodzin mojego pierwszego dziecka i będzie to synek:D. Jestem zdecydowana na stosowanie wielorazowych pieluch od samego początku i już od jakiegoś czasu się do tego przygotowuję. Nie mam jednak żadnego doświadczenia w opiece nad niemowlakiem, w zmienianiu pieluch etc. Jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o praktykę. Dlatego też czytam sobie co piszecie i na tej podstawie kompletuję i planuję. Jakbyście mogły zerknąć na to, co już mam i ocenić czy da to radę to byłoby super:D.
A mam tak:

2 otulacze pul Bambino Mio te najmniejsze
2 otulacze wełniane rozmiar s
1 otulacz pul Babyetta rozmiar xs-s
1 otulacz pul Babyetta one size
do tego zakupiłam jeszcze:
25 pieluch tetrowych gramatura 110 wymiar 70x70
25 pieluch tetrowych gramatura 110 wymiary 80x80
25 ręczników IKEA 30x50
Proszek Nappy fresh
Olejki lawendowy i z drzewa herbacianego
Kocyk Ikea polarowy do pocięcia
Papierki w rolce z ekosklepu
1 zapinka Snappi
Proszek do prania Biały Jeleń

I to chyba wsio na razie…:roll:

I teraz powiedzcie mi dziewczyny czy w ogóle dobrze to rokuje? Bo mam taki plan żeby stosować głównie tetrę i otulacze. I dlatego nie kupowałam żadnych innych rodzajów pieluch. Chce sprawdzić czy mi to wyjdzie, bo szczerze mówiąc to nie jestem przekonana do kieszonek czy formowanek. Jakoś nie widzę takiej potrzeby. Wydaje mi się, że sama tetra i wkłady z ręczników ikea dadzą radę.No ale jak pisałam praktyki nie mam żadnej to mogę sobie najwyżej przypuszczać co się sprawdza a co nie. Czy może któraś z was też stosuje wielo w postaci tylko otulaczy? Albo może próbowała i jednak się nie dało?
A jeszcze też nie wiem co z nocą, jak to będzie z tą tetrą… Eh chyba najlepiej poczekać i się po prostu przekonać…