PDA

Zobacz pełną wersję : Z czego uszyć wkładki

myrra
26-01-2009, 15:59
To już nasze drugie podejście do wielorazówek. Za pierwszym razem mialam glównie kieszonki. Teraz plauję więcej otulaczy i wkładek.
No i chciałam sobie wlasnie tych wkladek kilka uszyc, ale nie mam jeszcze doświadczenia z chlonnościa róznych materiałów, więc nie wiem jak to wszystko połączyć :roll:
Będę szyć wkładki do otulaczy z pulem i polarowych.
Mam: frotę, bambus, mikrofibrę, flanelkę i polar (no i tetrę, ale jej do wkładek raczej się nie oplaca wszywać).
Co z czym najlepiej? Czy na górę każdej wszyć polar? Czy wystarczy flanelka?
Będe wdzięczna za sugestie :)

landa
26-01-2009, 17:15
Myrra u nas rewelacyjnie sprawdzają się ręczniki z Ikei (słynne już na forumie :lol: ), super chłonna jest mikrofibra, bambusa jeszcze nie miałam-czekam na dostawę od ali :D
Wkładek nie szyłam, wsadzam na pupę i przykrywam otulaczem.
Polar jest po to, żeby dziecko nie czuło wilgoci, więc jeśli zależy Ci na szybkim załapaniu o co z tym sikaniem chodzi - bo mokro, to raczej bym dała flanelkę :lol: a polar na wyjścia.

myrra
26-01-2009, 17:37
Landa - dzięki :)

Ja wlasnie mam te ręczniczki ikeowe i z jednej strony - wiadomo - szybcej beda schły jako ręczniczek, ale pare wkładek tez chcę uszyć ;)

dariazv
26-01-2009, 20:32
podlacze sie tutaj z moim pytaniem bo tez zamierzam szyc wklady. Co jest bardziej chlonne mikrowlokno czy bambus?

ala
26-01-2009, 20:35
wg mnie nie ma chyba jakiejś znaczącej różnicy między mikrowłoknem a bambusem

szyję też wkładki ze starych grubych ręczników frotowych

matka.kobitka
26-01-2009, 23:21
Mam: frotę, bambus, mikrofibrę, flanelkę i polar (no i tetrę, ale jej do wkładek raczej się nie oplaca wszywać).
Co z czym najlepiej? Czy na górę każdej wszyć polar? Czy wystarczy flanelka?
Będe wdzięczna za sugestie :)

a gdzie kupiłaś bambus i mikrofibrę?

myrra
27-01-2009, 00:52
Bambus i mikrofibra w postaci ściereczek ;) z osiedlowego sklepu :)

matka.kobitka
27-01-2009, 16:12