Zobacz pełną wersję : Drogie Mamy :) Prośba o pomoc w wypełnieniu ankiety :)
Witam, nazywam się Marta Jakubowska. Jestem studentką WSNHiD w Poznaniu
na kierunku pedagogika i zwracam się do Państwa z prośbą ponieważ
poszukuję kontaktu z
kobietami, które korzystają lub korzystały z zajęć np. warsztaty
chustowe, masaż shantala wspólna gimnastyka itp.
Moja ankieta dotyczy postrzegania macierzyństwa przez uczestniczki zajęć
przeznaczonych dla matek i ich małych dzieci, a otrzymane wyniki zostaną
wykorzystane wyłącznie do celów badawczych niezbędnych w pisanej przeze
mnie pracy magisterskiej.
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję. Moja ankieta znajduję sie także na stronie:
http://www.ankietka.pl/ankieta/89925/macierzynstwo-postrzegane-przez-uczestniczki-zajec-przeznaczonych-dla-mam-i-ich-dzieci-np-warsztaty-chustowe-masaz-itp.html
> Marta Jakubowska Mogę też przesłać ankietę na e-maila, mój adres: nita27@wp.pl
Jakiś czas temu dostałam e-maila z prośbą. Nie miałam wówczas czasu. Tym razem ankietę wypełniłam. Mam nadzieję, że przyda się.
jeszcze chwilę a otworzę lodówkę a tam taki sam post :ninja:
nie wypełnię wyłącznie dlatego, że mnie zirytowało bezczelne zaspamowanie forum i to w miejscach kompletnie bez sensu :ninja:
yanettee
07-06-2012, 19:41
nie wypełnię wyłącznie dlatego, że mnie zirytowało bezczelne zaspamowanie forum i to w miejscach kompletnie bez sensu :ninja:
mam to samo odczucie i też nie mam juz chęci na wypełnienie, sory
nita27, nie ma najmniejszego problemu z poproszeniem użytkowniczek o wypełnienie ankiety ale posty w co drugim dziale były przesadą. Wystarczyłoby wybrać jednen dział, dodatkowo przedstawić się w powitaniach i już.
Dokładnie tak :/