Zobacz pełną wersję : chudzielec- otulacz? kieszonka?
marushka
02-05-2012, 16:35
chce sprzedać wielo-bakcyla przyjaciółce, która w styczniu urodziła córcie. Malutka ma 6kg i jest szczuplakiem- ma chudziutkie udka. Co mogę jej kupić? Moje dziewczyny miały zawsze odwrotne problemy więc zupełnie nie mam doświadczenia, a obawiam się, że jeżeli pielucha będzie przeciekać to Kasia (przyjaciółka) się zniechęci...
Mayka1981
02-05-2012, 16:47
nappi-me :)
kieszonki zwłaszcza są słodziachne, otulacze zresztą też, używałam przy chudziutkim synku i sprawdziły mi się najlepiej...
u nas sprawdziły się aplle chceksy kieszonki
z otulaczy nature babis czy jak
z formowanek sylviontka
z aio to totbotsy
tylko mała ma 6 kg to już na przełomie s a m lub one size
1 kg lub 2 i już śmiało onesize
poza tym zerknij do darii ( miounico) ona ma regulację w nóżkach poprzez gumki w tunelikach
A nam NappiMe właśnie przeciekało przy udkach, wcale nie tak chudych... Podobnie kieszonki i AiO rozmiarowe Swaddlebees.
Apple Cheeks na pewno powinny być ok, mają dość ścisłe gumki. Co jeszcze, pomyślę :-)
kasia wska
02-05-2012, 18:16
u nas przy chudych udkach, małym tyłeczku i mega siku tylko itti bitti, szczególnie tutto, ale rozmiarowe też są ok, jak dobrze dopasowane (mamy Lki już, są jeszcze trochę za duże, więc czasem przeciekają przy udkach, ale rzadko to się zdarza i przy dłuższym zaniedbaniu :hide:).
Mój syn miał nogę najgrubszą w kolanie długi czas:) kieszonki swietnie sie sprawdzily i to nie tyle te waskie jak nappime ale raczej bumgenius z podwojnym rzedem napek. Wiec kieszonki mozna smialo kupowac. Te szersze w kroku tez sie daje dopasowac i to moze nawet lepiej. A szerokie pieluchowani jest bardzo dobre dla bioderek, zwlaszcza u dziewczynek.
Mio unico ma regulację za pomocą gumek przy udkach, taką jak fuzzi bunz i charlie banana - można ładnie dopasować.
zdecydowanie pieluchy z regulacją gumek przy nóżkach - ja mam miounico, rewelacyjne rozwiązanie.
ewaibartek
15-05-2012, 12:27