Zobacz pełną wersję : chusta w reklamie lini lotniczych
jak w temacie.
niebieskie cos.
Jeśli widziałam tę samą reklamę (pani w kolejce z niebieską chustą), to są Nowe polskie linie lotnicze OLT Express. Ale bardzo króciutko widać.
już widziałam! najpierw kolejce, a potem w samolocie już :) ale nie wiem co to za chusta ani co to za wiązanie... dziwnie coś wygląda, ale może ja mało spostrzegawcza... ;)
Chusta to nie wiem, ale wiązanie mi wygląda na bardzo luźne 2x z kołyską.
A dziecka nie widać :)
nie wiem co to za chusta ani co to za wiązanie...
przede wszystkim niedociągnięta :ninja: chyba elastyk jakiś (bykay, babylonia, nati mają turkusowe, powiedział wujek gugiel), a wiązanie obstawiam że rodzaj kieszonko-kołyski (nie znam się na kołyskach, ale to coś niesymetrycznie mi wygląda)
przede wszystkim niedociągnięta :ninja: chyba elastyk jakiś (bykay ma turkusowy, powiedział wujek gugiel), a wiązanie obstawiam że rodzaj kieszonko-kołyski (nie znam się na kołyskach, ale to coś niesymetrycznie mi wygląda)
Ma bułę zamiast pleców i nie ma głowy, polecam podgląd na spokojnie, z pauzą.
przede wszystkim niedociągnięta :ninja: chyba elastyk jakiś (bykay ma turkusowy, powiedział wujek gugiel), a wiązanie obstawiam że rodzaj kieszonko-kołyski (nie znam się na kołyskach, ale to coś niesymetrycznie mi wygląda)
no mi też na elstyka i kołyskowo-kieszonowe wiązanie wyglądało :) ale co ja tam będę, chustofanka ze mnie raptem ;)
była pauza, a jak. Piszę, że na kołyskach się nie znam, ale głowę widzę gdzieś tak na lewej piersi pani mniej więcej - może nie tylko noszenie w chustach, ale jeszcze karmienie w chuście pokazują ;) A może rzeczywiście ma być pionowe, tylko dziecko się jakoś omskło...
Nawet mój mąż rzuciwszy okiem stwierdził, że wiązanie-katastrofa i zaczął się zastanawiać o co chodzi - czy chustowanie takie modne, czy raczej taki sposób na promocję tańszego dla linii przewożenia dzieci bez wózków...