Zobacz pełną wersję : Będzie nowa chusto-rodzinka
Dziewczyny! Postanowiłam się chwalić. Pomimo, że ja dopiero jestem w 16 tyg. ciąży, temat chust jest mi znany, przejrzałam forum i sklepy internetowe, nie mam jeszcze doświadczenia praktycznego, ale twardo postanowiłam chustę posiadać i używać jak dzieciaczek się urodzi. Ale dzisiaj zaskoczył mnie mój mąż. Przeczytał artykuł o chustach, jak pojawił się w piśmie "9 miesięcy" i stwierdził " TO JEST NIEZBĘDNA RZECZ, MUSIMY TO MIEĆ, TRZEBA BĘDZIE KUPIĆ" :thumbs up:
fajnie, nie?
suuuper mąż :thumbs up: ;)
w Olsztynie macie prężnie działający Klub Kangura pod nosem :) i trochę czasu aby wybrac sobie chustę i wstępnie pouczyć się sposobów wiązań :)
super, gratulacje dla dzidziusia w brzuszku i rodzicom
Super, gratuluje brzuszka, zycze spokojnej ciazy :D
Ja tez pierwszy raz przeczytalam o chustach, gdy bylam w 5 miesiacu ciazy, trenowalam kieszonke na misiu, pokracznie wiazalam... Nie bylo wtedy ani Klubu Kangura, ani Stowarzyszenia, ani regularnych spotkan chustowych mam... Moj malz tez byl pozytywnie nastawiony do noszenia i kiedy tydzien po cesarce nie czuklam sie jezcze w pelni sil, aby zamotac malego, to wlasnie moj Zbyszek zamotal Orlando.. Reszta to juz historia :lool: Orladno w piatek bedzie mial 20 miesiecy, nawet nie wiem keidy ten czas przelecial.. nie bylo jednego dnia bez noszenia.!
Super. Gratuluję męża i życzę spokojnej ciąży :)
mayetschka
03-12-2008, 22:21
Mo-nika super!!!!!! Gratuluję męża! No i zapraszm całą rodzinkę na spotkanie KK :D
to dopiero MĄŻ :thumbs up:
Gratuluję, życzę spokojnej ciąży i wiele radości z noszenia :)
Bo mąż jeszcze nie wie, że na jednej się nie skończy :lol:
Tak naprawdę serdecznie gratuluję :D
gratuluję super podejścia męża :thumbs up:
noście się długo
kciuki za Was i spokojnej ciąży!
Gratuluje!!
Zazdroszcze ciazy i podejscia meza:)
no prosze zeby tak moj tez chcial sie dac omotac;)
Gratulacje!!! i witamy!!! :)