PDA

Zobacz pełną wersję : pomóżcie!! zielona na temat chust..

mamaUlki
14-07-2011, 12:37
Witam :hey: Całkowicie nie znam się na chustach, jestem zielona w tym temacie.. ale chciałabym kupić i spróbować. Moja mała ma 1,5 roku 11kg, mam ograniczony budżet i oglądałam na allegro takie tanie, ale czy się nadadzą? Myślę o chuście tkanej, żeby na przyszłość się nauczyć na drugiego maluszka :D Napiszcie co u Was się sprawdza i co byście mi doradziły na próbę.

kasia
14-07-2011, 12:39
kup sobie porządną, firmową chustę, nie podróbki z allegro. 11 kilo na plecach tudzież z przodu to poważne obciążenie i chusta ma Ci pomóc w dźwiganiu. popatrz na używane natibaby - pasiaki, albo rapalu bebelulu - u nas są na chustobazarku chyba ze dwie teraz, jednobarwne - genialnie noszą straszaki i klocuszki:)

masz link http://chusty.info/forum/showthread.php?t=60082

powodzenia!

Kasia.234
14-07-2011, 12:42
A ja nie wiem, czy półtoraroczniak da sie wsadzić do chusty, może lepsze będzie nosidło? Warto najpierw sprawdzić (pytam, bo próbowałam zapakować synka koleżanki do chusty, miał własnie około półtora roku i był problem)

annagdynia
14-07-2011, 16:25
wybierz się na spotkanie kangurów, to najlepiej doradzą i sprawdzisz czy to dobre dla Was.
Czy to jest to Dzierżążno niedaleko Kartuz i Trójmiasta? Jezeli tak to w trójmieście są takie spotkania, sama byłam io bardzo sobie chwalę, mam nadzieję, że jeszcze kiedys uda mi się wybrać :)

mamaUlki
14-07-2011, 17:15
Tak to to Dzierżążno :) Zobaczymy może uda nam się wyskoczyć na takie spotkanie. Nawet fajnie by było, bo nie mam gdzie zobaczyć jak to w praktyce wygląda.

AsiaWr
14-07-2011, 18:10
Duże dziecko :-) jak chcesz je nosić na razie tylko w jednej rzeczy, to proponowalabym nosidlo. A chusty nauczysz sie i tak, na małym dziecku wg mnie łatwiej, bo leciutkie i nie wierci sie :-)

mamaUlki
15-07-2011, 15:16
Chyba rzeczywiście zacznę od nosidła. A jakie polecacie? Mała ma 83 cm i 11 kg.

Kasia.234
15-07-2011, 15:17