Zobacz pełną wersję : Praca magisterska...Pomożecie?
Mam pytanie do chustomam. Studiuję psychologię i zaczynam pisanie mojej pracy. Zastanawiam się nad zmianą tematu mgr. Miałam pisać o relacjach w grupie społecznej, ale nuuuudy straszne i pomyślałam o czymś innym. Chciałabym zrobić coś na zasadzie portretu psychologicznego mamy chustującej:wrapmom:. Czy znajdą się chętne mamy, które wypełnią tak maksymalnie 2-3 ankiety ? Jeszcze nie wiem jakie to dokładnie będą narzędzia. Wynikami chętnie podzielę się na forum. Pomożecie? Muszę wiedzieć do poniedziałku czy znajdzie się przynajmniej 50 pomocnych chustomam. :help:
pomidore
12-05-2011, 18:57
2. :)
ja też się zgodzę :D
edit: 4 jestem (jesli liczysz :)
pewnie, myślę że spokojnie z 50 się znajdzie. Pisanie pracy związanej z chustami to fajna sprawa, zależy jednak czym konkretnie chcesz się zająć (piszę z związku z własnym tematem :hide:)
magda_32_0
12-05-2011, 19:03
Też :)
Mama Żuka
12-05-2011, 19:04
zgłaszam się :)
ja pomoge :)
tylko moge nagle zniknac na kilka dni ;)
peluche - wczoraj wskoczył mi taki pomysł na szybko. pewnie będzie grupa mam chustujących i grupa kontrolna mam niechustujących. do tego kilka ankiet dla jednej i drugiej grupy i będę porównywać czy mamy chustujące odznaczają się jakąś cechą, zmienną. może jakaś osobowościówka, może coś z poziomem niekonwencjonalności czy nietypowości. zakładam, że tak ;) bo chustowanie wiąże się w dużej mierze z pewnym stylem i po części filozofią życia. jeszcze myślę jak to dokładnie rozkminić. muszę obgadać sprawę z moją promotorką. a i spokojnie. mam jeszcze rok na skonczenie pracy ;) jeżeli coś konkretnie ruszy to pewnie coś około sierpnia/września ;)
cranberry
12-05-2011, 19:24
Ja tez chetna :)
Tysiolinka
12-05-2011, 19:25
Ja też chętnie. Ciekawa jestem wyników
Edit: policzyłam że 12 jestem czyli 20% już masz ;p
Też chcę. Jestem 15., czyli 25% jest :)
ostroszyc
12-05-2011, 20:11
I ja
To jestem 15-ta :-).
Nie-e, nie zgadzam się, zajęłam to miejsce :D