Zobacz pełną wersję : larvunia pyta
larvunia
22-03-2011, 10:41
Czesc jestem nowa na forum. Nad kupnem chusty zastanawiam sie od niedawna. Jestem zielona w tym temacie... i czym wiecej czytam tym mniej wiem :lol:
Kazdy chwali swoje... jest tyle chust i nie wiem nad ktora sie skupic :confused:
Kolezanka polecila polska firme NATI. Czy bedzie dobra na poczatek :confused: Od narodzin chce coreczke w niej nosic. Jaki materiasl jest dobry na lato :confused: Jaka dlugosc :confused: I o co chodzi z tymi testami chust :confused: Na jaki czas i jak mozna dostac jedna na przetestowanie...
Mam nadzieje ze znajde tu odpowiedzi :rolleye: i pomoc :)
Pozdrawiam
Witaj,
napisz skąd jesteś, być może niedaleko Ciebie mieszkają jakieś chustomamy lub jest Klub Kangura. W ten sposób mogłabyś najpierw pomacać różne chusty (jest dział Pomocne chustomamy i Warsztaty/Spotkania).
A w dziale Różne chusty i nosidła całe mnóstwo informacji do wyszukania. Każda mama ma swoje preferencje:D
Życzę powodzenia!
larvunia
22-03-2011, 12:32
hej mamaAnelki :hey:
Duzo info tu jest.. fakt ale kazdy chwali swoje. Jak odnalesc te odpowiednia dla mnie :confused:
Jestem z okolic Gorzowa z Krzeszyc :D
Mayka1981
22-03-2011, 12:39
Jak odnaleźć swoje? Najlepiej pooglądać chociażby fotki i określić kolorystykę, reszta jest mniej istotna na początku :) serio...
Rozmiar dobierasz do swoich gabarytów (i ew. mężowych, większości osób wystarcza właśnie standard na wszystkie wiązania)
Masz jeszcze duużo czasu, spokojnie ogarniesz temat przed porodem :)
Pooglądaj/poczytaj dział recenzji, warto też zajrzeć do reklamy i popatrzeć co dziewczyny mają/sprowadzają do swoich sklepów. A jak nastukasz 200postów to dostaniesz dostęp do galerii gdzie większość wstawia swoje zdjęcia w różnych chustach pogrupowanych kolorystycznie, firmowo etc...