Zobacz pełną wersję : Witajcie Drogie Chustonoszki :)
Mam na imię Joanna i jestem mamą czteromiesięcznej Gabrysi.
Zdecydowałam, że do Was dołączę, ponieważ moja przyjaciółka Bogusia (Wasza forumowiczka i wieka fanka chust) zaraziła mnie chustonoszeniem i pożyczyła tkaną chustę nati, żebyśmy mogły się przekonać jak to jest z tym motaniem :) Spodobało nam się i teraz szukamy czegoś na własność, a w związku z tym że jestem jeszcze trochę zielona w temacie, będę wdzięczna za pomoc w wyborze odpowiedniej pierwszej chusty :) i wskazówki odnośnie sposobów motania :) (póki co zam jeden, chyba najbardziej klasyczny)
Pozdrawiam serdecznie
Witajcie :)
Czytaj, pytaj i pisz :) Na początek polecam szczerze "przypięte" linki z filmikami - wiązankami (podforum o wiązaniu), duużo się wyjaśnia!
Witamy kolejną zarażoną :)
Miłego wybierania życzę :)
Witamy kolejną zarażoną :)
Miłego wybierania życzę :):applause::applause:
pomidore
28-06-2010, 17:24
Witajcie dziewczyny :)
Cześć,
Nasze córki dzieli tylko jeden dzień! :-)
Witaj i jak jesteś w Krakowie to wpadaj na spotkania chustomam do Famigi:)
witaj mamo Gabrysi :welcome:
aniam123
03-07-2010, 20:53
witajcie dziewczyny :hello:
Witaj, czy wybór chusty już dokonany? :)
Mamusiaanusia
05-07-2010, 00:33
Witaj! Życzę cudownych chwil z Gabrysią w chuście!
Witaj, czy wybór chusty już dokonany? :)
Tak, wybór padł na różowe lilie didymosa :) Właśnie na nią czekamy. A póki co nosimy się w czerwonej grecji i łamiemy koleżance białe dmuchawce ;)
Winoroslinka
05-07-2010, 10:07
Witaj Asiu :) mam wrazenie ze wiecej niz przecietnie przybywa mam z Krakowa :) (ale to moze moje przywidzenie ;)
Witamy! I jak idzie wiązanie? Gabrysia zadowolona? No miejmy nadzieję!!!!! :)
Witamy! I jak idzie wiązanie? Gabrysia zadowolona? No miejmy nadzieję!!!!! :)
Uczymy się :) Gabrysi średnio podoba się sam moment wiązania, ale jak już ją zamotam, to jest zadowolona :) A mnie dużo łatwiej wyprowadzać psa, robić zakupy itp. :) Chusta to genialny wynalazek.