Zobacz pełną wersję : Jaka chusta na sam początek?
Witam,
w połowie sierpnia urodzi się moje maleństwo. Chciałabym od samego początku nosić je w chuście. Przeglądam ostatnio forum, ale mam wielki mętlik w głowie. Nie wiem jaki typ i rozmiar chusty wybrać.
Nie przewiduję już wielkich upałów.
Nie mam żadnego doświadczenia z chustami, a niestety nie mogę się wybrać na żadne warsztaty.
Jestem dość drobna - 160 cm, 45 kg.
Chciałabym kupić dobrą chustę przy ograniczonym budżecie (może być używana).
Proszę doświadczone chustomamy o radę co wybrać i w jakim rozmiarze.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
reniason
26-06-2010, 11:59
Ja też nie mam dużego doświadczenia ale co do rozmiaru to spokojnie wystarczy Ci 4,2 bo w 4,7 ja mam jak wiążę kieszonkę ogony za kolano a mam podobną budowę do Ciebie. Jeżeli masz ograniczony budżet to kup od razu tkana i skośnokrzyżową bo żakardy lubią się rozjeżdżać więc jeżeli ma byc tylko jedna chusta w użytku to skośnokrzyżowa będzie trwalsza. Co do firmy to zależy ile chcesz przeznaczyć pieniędzy na chustę?. Powiem jeszcze tak poczytaj sobie recenzje ale też ten wątek http://www.chusty.info/forum/showthread.php?31875-Które-chusty-najszybciej-się-niszczą dlatego że jak bym wcześniej go poczytała to bym wybrała inna chustę jako pierwszą bo niektóre chusty są na prawde śliczne ale co z tego jak szybko się niszczą co wiem z własnego doświadczenia:(
konkretnie to nikt nie doroadzi, bo chust cała masa
wybierz odpowiadająca Ci kolorystykę i kup
na sam poczatek sama bawelna swietnie się nada
co do rozmiaru, przy Twoich gabarytach doradzałabym jednak 4,2, bo w standardzie biędziesz miec strasznie dlugie ogony, a to nie każdemu odpowiada
A czy prawdą jest, że chusta elestyczna jest najlepsza do nauki chustowania?