Zobacz pełną wersję : moja wąpliwość
Piszę u Was, boście mądre ;) I pewnie mi powiecie.
Natknęłam się na tak zawiązane dziecko http://forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=196491&page=48
I mam wrażenie, że to wiązanie nie jest dobre, ale może się mylę.
Jestem początkująca, ale mam takie wrażenia:
- brak symetrii - dzieć przechylony na jedną stronę
- brak ułożenia nóżek na żabkę - zwisają.
Co myślicie?
kasia wska
11-05-2010, 09:24
wątpliwość nader słuszna - może prześlij dziewczynie ze zdjęcia namiary na forum? jednak lepiej, żeby to ona osobiście się skonsultowała.
o boziu... dawaj ją tutaj! :D
nawet ja, nie aż tak doświadczona jak me zacne poprzedniczki, ale widzę że dziołszka potrafiła z chusty wisiadełko zrobić
Kurcze pisze o ułozeniu w żabke i nie zauważyła że nie dociągnęła?
Wiecie co - nie kumam tej dziewczyny. Ja to najpierw upewniłam się że "w miarę" wiązanie jest ok, a dopiero potem chwaliłam się fotkami :O
węgielek
11-05-2010, 20:21
Wiecie co - nie kumam tej dziewczyny. Ja to najpierw upewniłam się że "w miarę" wiązanie jest ok, a dopiero potem chwaliłam się fotkami :O
oj tam, oj tam, dzieci sie wierzgaja i takie zwisy robia, nie wiedzialyscie? :P
serio, niedociagniete wiazanie, mega luzy i generalnie zwis. dobrze ze chusta i dobrze ze tylem do swiata i dobrze ze dziewczyna chce nosic :)
wezcie, zajrzyjcie do watku o najgorszych/nieudanych wiazaniach albo pierwszych naszych wiazaniach :)
oj tam, oj tam, dzieci sie wierzgaja i takie zwisy robia, nie wiedzialyscie? :P
serio, niedociagniete wiazanie, mega luzy i generalnie zwis. dobrze ze chusta i dobrze ze tylem do swiata i dobrze ze dziewczyna chce nosic :)
wezcie, zajrzyjcie do watku o najgorszych/nieudanych wiazaniach albo pierwszych naszych wiazaniach :)
Co jak co, ale obnosić się z tym? I taka dumna na zdjęciach... wiem, wiem, czepiam się...dziś to wogóle czepliwa jestem....no i ogólnie wredne babsko ze mnie:twisted:
węgielek
12-05-2010, 07:45