Zobacz pełną wersję : Czy używacie onesize spiętych na najmniejszy rozmiar?
erithacus
11-03-2010, 13:46
Niedługo zabieram się wreszcie do szycia kieszonek dla młodego. Ale, że nie mam doświadczenia z tak małym dzieckiem, to zapytuję Was.
Czy jest sens robić pieluchę onesize z dwoma rzędami napek do regulacji rozmiaru? Czy w ogóle ktoś z Was używał takich spiętych na najmniejszy rozmiar?
Zakładam, że nie będę zakładała ich noworodkowi. Na sam początek mam rozmiarówkę.
ja mialam bg na najmniejsze zapiete
Ja używam NAughty Baby od początku. Nie jest może super dopasowana, bo za szeroka w kroku, ale nie jest źle. Na starszej się rozpinają, więc już odziedziczyła młodsza.
Ja wszystkie zapinam na swoim 2-latku na najmniejszy rozmiar. Ale on jest wagowo 3-ci centyl....
Naughty Baby na 4,5m (nienadmiernie wyrośnięte, ale z konkretnymi udkami) zakładam rozpięte. Spięte nawet na jeden rządek jakoś nam nie pasowało.
bianka2009
12-03-2010, 03:37
NB i otulacz BG spinam na drugi rozmiar :)
Dobromiła
12-03-2010, 07:43
Ja na początku swojej przygody zapinałam na ten pierwszy rząd (mamy babineksy). Krzesio miał wtedy chyba 2 miesiące.
wszystkie kieszonki (onesize) na poczatku byly calkowicie pospinane - BG, Wonderoo, TT, HH i nie pamietam czy cos jeszcze wtedy mialam
Ja na samym początku używałam rozmiarówek, ale jak malutka skończyła 2 miesiące to używamy całkowicie spiętych one size i ładnie leżą
erithacus
12-03-2010, 09:46
Wielkie dzięki za odpowiedzi:)
Czyli jednak jest sens, chociaż pewnie wiele zależy od budowy dziecka.
Iwanna.T
12-03-2010, 18:49
spinałam co się dało, onesizy mają tę zaletę, że łatwo je "przerozmiarować" w miarę potrzeby :)
mama-japonka
13-03-2010, 23:24
A ja w ogóle nie używałam zapiętej na najmniejszy rozmiar, przy noworodku było na średni, a potem już w ogóle nie zapinałam...dla mnie pieluszka pasowała bez zmniejszania rozmiaru.
ekomummy
14-03-2010, 12:47