Zobacz pełną wersję : Dzień Dobry
apokalipsa
17-02-2010, 18:34
Za 3 miesiące będę szczęśliwą (mam nadzieję :P) mamą.
Chcę nosić dziecię w chuście jak najdłużej i jak najszybciej.
Jestem absolutnym nowicjuszem - nie mam pojęcia jaką chustę kupić i jakim cudem mam do niej małe dziecię włożyć, nie rozrywając nic na kawałki. (i chusty, i dziecka znaczy się)
Liczę na wsparcie merytoryczne oraz na znalezienie jakiś fotek pokazujących, że noworodek chustowanie może jednak przeżyć.
I jego mama też ;)
witaj, tu znajdziesz pełno wątków jak wiązac, żeby było dobrze i bezpiecznie i możesz dac fotki a dziewczyny fachowym okiem spojrzą i doradzą, a na poczatek z miśkiem można pocwiczyc:-) a co do chusty to cóż... chyba elastyk na poczatek, ale ja sama zielona - dopiero 2 miesiące noszę. Także w wątku pomocne chustomamy się popytaj albo w szukaju poszukaj. Miłej przygody z nami!:-)
Witamy :)
Forum to kapalnia wiedzy, fotek i dowodów na to że noworedek i chusta to idealne połącznie :)
Miłego oczekiwania :)
Witaj :D a skąd jesteś? Może w Twoim mieście odbywają się warsztaty chustowe, albo spotkania mam chustujących?
zawsze to lepiej na "żywym" materiale popracowac, pomacać, pogadać :D
Witaj! Lepiej trafić nie mogłaś! Elastyk na początek jest bardzo ok.Koniecznie napisz skąd jesteś.Zawsze się ktoś znajdzie i pokaże o co kaman:D
apokalipsa
17-02-2010, 23:47
No własnie - to już się doczytałam, że powinna być elastyczna. I nawet na bazarku jedną całkiem śliczną wypatrzyłam :P
Jednak nadal nie wiem czy elastyczne się między sobą różnią i czy są jakieś szczególnie polecane początkującym.
I czy można ich używać latem. I jak się kształtują ich ceny.
Pierwsza chusta nie musi być piękna, ma być przede wszystkim użyteczna. I nie może być droga - aby po miesiącu nie było mi szkoda zamawiać drugiej :D
Co do lokalizacji to bywam w Warszawie. Mam jeszcze trochę czasu więc postaram się wypatrzeć jakieś kameralne spotkanie i podczepić.
Witaj ! Wsparcie napewno dostaniesz pisz, pytaj , i czytaj :-)