Zobacz pełną wersję : Kolory pieluch
minimka83
05-02-2010, 00:18
Jaki kolor pieluchy jest wg Was najfajnieszy?
Pastele, czy raczej mocne kolory wybieracie?
Ja kupiłam sporo na bazarku, więc nie miałam często takiej możliwości, żeby sobie powybierać kolory.
Ale np. marzy mi się limonkowe Itti Bitti.
Ostatnio znajoma jednorazówkowa mi powiedziała, że po co te kolory, jak jej się pielucha kojarzy z białym kolorem. Pomyślałam, że nie wie, co traci :)
A jakie u Was barwy są najbardziej pożądane?
Ja lubię kolorowy stosik, więc kolorów różnych u nas pod dostatkiem. :D
monikaluk
05-02-2010, 00:37
ja lubię różniaste oczodajne, z wyjątkiem różu, bo jeszcze mój mały polubi i będzie....
ja tez kolorowo, im wiecej tym lepiej :) wole mocne kolory, pastele mniej (chociaz tez mam). wzorki tez moga byc jakies, czemu nie :)
edit: bialej wielo nie mam ani jednej... poza tetra, a i tej w bieli mam chyba cale trzy sztuki ;)
ja nie mam dużego doświadczenia ale wybieram raczej jasne bo mam schizy, że mi w praniu zafarbują.
minimka83
05-02-2010, 01:41
A co do wzorków to mam krowę i lamparta z Blueberry. Wspaniałe są. Wszystkie zwierzakowate lubię :)
Też mam fisia, że jak będą kolory intensywne, to mi zafarbują, więc wybieram delikatniejsze (choć marzy mi się czerwony FB :twisted:). No i mój ulubiony kolor to lawendowy - zabawne, że różne firmy nazywają tak swoje pieluchy, ale jednak odcienie są różne. A z białych to mam Jedną Białą Doskonałą, formowanki bambusowe - białe-nie-białe :D no i ogrom tetry - już lekko poszarzałej zresztą :p
kolorowo, intensywnie, jak najzywiej!
Też lubię kolorowo, ale i białymi nie pogardzę, bo takie białe jakoś z czystością mi się wasze kojarzyło :D
A co do kolorów to w przypadku pieluszek z PULa, to nawet ciemny PUL nie farbuje. Co do ciemnych formowanek to już nie polecam - kolory się spierają, i im żywsze, intensywniejsze, ciemniejsze kolory tym bardziej to widać.
No i masz babo placek:)