Zobacz pełną wersję : prosty plecak
do tej pory plecak nam wychodził w miare ok i nigdy nic sie nie działo
dzisiaj po miesiacu przerwy zamotałam młodego w nowy nabytek i prawie sie popłakałam
za nic w swiecie nie chciał nam sie trzymac material pod pupa, co poprawiałam to znowu uciekal, az w koncu całkiem wyslizgnał sie z pod pupy :frown
http://forum.montignac.com.pl/imgshack/_f/f_0029568.jpg
http://forum.montignac.com.pl/imgshack/multi/uploads/a6682a234368ddfef418c88959e37681.jpg
mlody wazy 16kg wiec jest co dzwigac :(
A czy wyprałaś najpierw nówkę sztukę tak w ogóle?
A czy wyprałaś najpierw nówkę sztukę tak w ogóle?
to samo miałam pisać ;) choć na plecakach nie znam się kompletnie to posiadam podobny nowy nabytek i przed praniem te nabytki są strasznie sliskie, więc może dlatego wyłazi spod pupy?
kupiona na chustostraganie wiec zlamana juz jest (dzieki dioneja :mrgreen:)
No to w takim razie po prostu za mało materiału wkładasz pod pupę, moim zdaniem. Musisz potrenować ;)
tylko jak to zrobic :duh:
A jak zarzucasz Dziecia? mi jakoś więcej materiału pod pupę włazi i zostaje jak z biodra na plecy przekładam i ciągle tą krawędź pod pupą trzymam i jest ok.
ja też z biodra Martę wrzucam i duużo materiału ładuję pod pupę
łapie małego za ramiona i robię siup do góry (on ma przy tym frajde)
przenosząc dziecia z biodra zdecydowanie łatwiej jest zapanować nad tym, żeby zostało sporo szmaty między brzuchem a twoimi plecami. kiedy przerzucam przez ramię nigdy nie udaje mi się wepchnąć aż tyle materiału pod pupę.
spróbuj z biodra
ok jak tylko dziec wstanie potestujemy :)
a kolanka powinny byc wyzej czy jest dobrze??
ithilhin
19-11-2009, 18:03
kolanka wyzej - przynajmniej na wysokosci pupy, lepiej na wysokosci pepka.
za ramiona lepiej nie zarzucac - to zbyt ryzykowane dla statwow.
jak material pod kolankami przycisniesz pasami materialu to wtedy bedzie sie lepiej trzymal.
i duuuuuuuuuuuuzo pod pupe.
na stronie Klubu Kangura w Czytelni jest o plecaku - poczytaj.
i bedzie dobrze!