Zobacz pełną wersję : zielona w temacie wita :)
Witam wszystkich.
Jestem mama dwojki dzieci. Wiktorek ma juz 2,5 roku, a Carmen 12.11 skonczy miesiac. Przyznaje sie ze w temacie chust jestem całkiem zielona, ale bardzo interesuje mnie ten temat. Moja coreczka to bardzo "rączkowa" panna i przez to nic nie moge zrobic w domu, a najbardziej zal mi straszego synka, bo w zasadzie nie mam jak sie z nim bawic. Mam nadzieje ze chusta pomoglaby mi rozwiazac moje problemy
pozdrawiam
rubinka
Mayka1981
10-11-2009, 11:47
Cześć Rubinko :hello:
Dobrze trafiłaś - tu się dowiesz wszystkiego!
Polecam dział recenzji oraz instrukcji, a także warsztaty i spotkania - może uda Ci się zaznajomić z tematem na żywo?
Czuj się jak u siebie :thumbs up:
pszczoła
10-11-2009, 11:49
Hej hej:hello:
Witam serdecznie
Moja dziewczynka tez bardzo lubi być noszona i to m.in. spowodowało, ze bawię sie w motanie i to bardzo ułatwiło mi życie , a Oli sie spodobało.
Zatem do dzieła:D:D
garlicgirl
10-11-2009, 11:58
witaj witaj!
maminkastasinka
10-11-2009, 12:01
Witamy:hello:
Witaj!ooo to chusta się u Ciebie bankowo sprawdzi!
kaka-llina
10-11-2009, 17:08
Witaj!!! chusty są świetne!:hello:
omniemka
10-11-2009, 18:48
Cześć,
U Cie podobna różnica wieku jak u mnie i życia bez chusty sobie nie wyobrażam!!! Maluszek przytulony najczęściej w chuście zasypia a ze starszakiem można rysować, malować, układać itp...
Życzę powodzenia w przygodzie w chustowanie :)
b.szczelna
10-11-2009, 23:04
ja tez witam;)
Witam wszystkich.
Jestem mama dwojki dzieci. Wiktorek ma juz 2,5 roku, a Carmen 12.11 skonczy miesiac. Przyznaje sie ze w temacie chust jestem całkiem zielona, ale bardzo interesuje mnie ten temat. Moja coreczka to bardzo "rączkowa" panna i przez to nic nie moge zrobic w domu, a najbardziej zal mi straszego synka, bo w zasadzie nie mam jak sie z nim bawic. Mam nadzieje ze chusta pomoglaby mi rozwiazac moje problemy
pozdrawiam
rubinka