Zobacz pełną wersję : Witam zielona...
Witam z wysp.
Jestem mamą 3 miesięcznej dziewczynki, o chuście myślę od dawna, jednak jakoś się nie złożyło i nadal nie mam...
Chciałabym jednak zacząć przygodę chustomanii, ale jestem zielona w tych sprawach a mój bąbelek nie daje mi zbyt czasu na czytanie. Czy możecie mnie pokierować do odpowiednich działów??
Nie mam pojęcia jaka wybrać, myślałam że są tylko 3 rodzaje a okazuje się że jest duuużo więcej...
Witaj! Chust jest mnóstwo,a jeszcze nosidła wszelakie!Dla maleńkiego dziecia sprawdzi się chusta elastyczna,dla większego tkana wiązanka, z której zamotasz,co tylko zechcesz i czego się tylko nauczysz wiązać.Powodzenia i pytaj.Tu są ekspertki,więc Ci pomogą:hello:
paskowka
08-10-2009, 09:54
Witaj,
Rzeczywiście chust jest mnóstwo i to na początku może przerażać:) Ale nie rezygnuj!
Może poczytaj słownik stworzony przez naszą koleżankę: http://www.chusty.info/forum/showthread.php?t=9826
No i pogrzeb po forum, na pewno cos się dowiesz.
A w skrócie - najbardziej popularne sa chusty długie tkane, dla małych maluchów moga tez być elastyczne, choc moim prywatnym zdaniem skoro córka ma juz 3 m-ce to w elastyku nie ponosisz dłużej niż 2-3 m-ce.
Do chust najczęściej dołączne są dokładne instrukcje, w necie znajdziesz sporo filmów. U nas zajrzyj tez do działu chustowiązanie.
A teraz zostaje ci tylko kupic chuste i nosić, nosić, nosić:)
Zaledwie kilka tygodni temu byłam na tym samym etapie co Ty. Pierwsze rozróżnienie jakiego dokonałam to elastyk i tkana. Ponieważ wiedziałam, że chcemy nosić się jak najdłużej, zdecydowałam się na tkaną. Resza zależy od gustów kolorystycznych i zasobności portfela. Forum jest kopalnią wiedzy na temat wszystkich marek i poszczególnych modeli. Nikt nie poda CI gotowego rozwiązania, bo ile chustonoszek tyle różnych typów. Początkowo nadmiar informacji przytłacza ale jest to do ogarnięcia:)