PDA

Zobacz pełną wersję : Pieluchy dla noworodka

gdzie-idziesz
19-09-2009, 09:06
Witajcie
Jestem nowa w temacie pieluch wielorazowych, ale ten temat bardzo mnie pociąga. Spodziewam się dziecia, z doświadczenia wiem że będzie to maleńkie dziecko (mała szansa żeby dobiło do trzech kilo). Jakie pieluchy (firma) polecacie dla takich maluchów? Najlepiej on size, bo z kasą krucho. Myślę żeby na początek kupić kilka otulaczy do tetry czy innych chłonnych wynalazków, do tego parę formowanek lub kieszonek na wyjście i na noc. Jakie najlepiej by się sprawdziły przy takim maluchu, wiadomo rozmiar rozmiarowi nie równy.
Pozdrawiam

ala
19-09-2009, 09:21
na mojego synka 2650g tetra była ogromna miałam 80*80 innych wielo używałam dopiero ok 4 miesiąca
u córki używam wielo od urodzenia 3590g i super się sprawdziły te najmniejsze otulacze oraz formowane pieluszki. Bum genius był na nią troszkę duży i wyciekało przy nóżkach

Leika
19-09-2009, 10:07
Moje były prawie 4 kg, ale i tak żadne one size nie były dobre jeszcze przez miesiąc. Tylko rozmiarowe formowanki lub tetra na początek.

Pondo
19-09-2009, 11:14
Moja miała 3200 i onesize były za duże tak do 4 kg..
Na początek to tylko chyba otulacze plus tetra, albo np Bambino mio

Jak coś mam otulacz IV prany nie noszony rozmiar do 4kg czyli ten P..mogę odsprzedać w dobrej cenie

mart
19-09-2009, 12:40
A ja myślę, że sporo przemawia za tym żeby ten pierwszy miesiąc sobie odpuścić z wielorazówkami.

Po pierwsze jeśli to pierwsze dziecko to i tak wszystko będzie nowe, zgłębianie tematu pieluch już na samym początku będzie dodatkowym wysiłkiem.
Po drugie pępek - formowanki i kieszonek zazwyczaj nie da się tak odwinąć, żeby nie zakryć pępka, a otulacz już na 100% go zakryje (tetre mi się udaje odwijać) - i ja mam poważne wątpliwości czy pępek, który ma być możliwie czysty i suchy pod kompresem z moczu (nawet chwilowym) to najlepszy pomysł.