Zobacz pełną wersję : chciałam sie dowiedziec co sądzicie o tych chustach
Znalazłam na allegro takie cuś....
http://allegro.pl/item733209983_sliczna_dluga_chusta_tkana_100_bawel na_4_5_m.html
chciałam zapytać czy chusty satynowe maja rację bytu....mam wrażenie ,ze sa dośc śliskie ale jestem jeszcze laikiem więc moge się mylić. Materiały mają śliczne wzory, jednak cena ...choć niewątpliwie atrakcyjna , czy nie wydaje się Wam za niska? Czy może to być chusta godna polecenia?
Ja ze względu na ogranioczone możliwości finansowe kupiłam chustę od Pentelki ( pisownia oryginalna) i jestem zadowolona ale nie miałam porównania z chustami markowymi...jak wrócę do pracy to pierwsze co zrobię...kupię Nati :mrgreen:
a wracając do linka, co o tym sądzicie?
ja mialam kawalek bawelnianej satyny z przeznaczeniem na plecaczki ,niestety nie nauczylam sie jej wiazac jeszcze a jest u mnie od 1,5 roku
natomiast z wiazanki nie mam z tym zadnego problemu
mnie sie zle dociaga a raczej nie umiem jej dobrze dociagnac ,zawsze gdzies mi sie wbija ,robilam kilka prob i skapitulowalam
nie znam się jakoś super, ale nie wydaje mi się, żeby było możliwe utkanie materiału splotem skośnokrzyżowym za tak niską cenę. no, ale niech lepiej się wypowiedzą profesjonalistki :)
a tekst, że u dzieci trzymających głowę można wyjąc rączki mnie powalił..
To ta kobita od tetrowych chust :omg::mad
ej Wy demonice:)
chusta nie jest skośnokrzyżowa, tylko tkana "skośnym". Pani napisała.
wiązanie na zdjęciu tez poprawne. było mnóstwo gorszych aukcji ;-)
a wracając do pytania autorki watku. bawełniana satyna nie musi być śliska. ale na pewno jest zbyt cienka i nie sądzę aby wygodnie było w niej nosić.
nie ryzykowałabym zakupu.
Typowa samoróbka, co do satyny to nie wiem jak ją można dobrze dociągnąć :/ BTW Pani poleca podwójny X a wszędzie ma kieszonkę :P Confi nie kupuj drugiej samoróbki, szkoda kasy od razu w Nati uderzaj :)