PDA

Zobacz pełną wersję : Czy kółkowa przekona mojego wiercipiętę?

magnus
14-07-2009, 12:53
Mam dylemat... Ale od początku.
Antek, od kiedy chodzi, nie chce być noszony w wiązance, ani w MT, ani w nosidle. Da się go wsadzić na plecy na góra 3 minuty i już chce na nóżki z powrotem, a potem na ręce i tak w kółko. Wiązanie go w cokolwiek nie ma sensu, a mi już ręcę "odpadają" od noszenia go.
Tak więc wymyśliłam, że może kółkowa się sprawdzi. Nigdy takiej chusty nie miałam, nie mam z nią doświadczenia. Jak myślicie. może to rozwiązałoby mój problemik? Bo do kółkowej to chyba szybko można dziecię wsadzić/wysadzić?
Dodam, że Antek waży ok. 11,5 kg.
Będę wdzięczna za ewentualne rady, jaką kółkową wybrać.

basiaT
14-07-2009, 13:33
Nasza Julka jest z gatunku tych niecierpliwych i ciekawskich - dla nas kółkowa jest wciąż podstawowym "środkiem lokomocji" - zapakować można się szybko i dzieć ma możliwość porozglądać się i powiercić (że o aktywności łapek nie wspomnę - podziwiam z zazdrością zdjęcia zachustowanych dzieci ze schowanymi grzecznie łapkami - nam się nie zdarza:roll:)
Jeśli masz możliwość - przymierz różne typy ramion (był tu gdzieś cały wątek nt).
Co do materiału - wybrałabym grubszy - lepiej rozłoży ciężar.

A może spróbuj kupić same kółka i zrobić kółkową bez szycia, albo wiązać młodzież na biodrze...

Adso
14-07-2009, 13:42
Mój synek jest miesiąc młodszy od Twojego i też od kiedy pewniej poczuł się na własnych nóżkach protestuje przy dłuższym przebywaniu w chuście/nosidle :frown Korzystam z kółkowej na krótkie wypady i bardzo ją sobie chwalę. Szybko się zakłada i zdejmuje w razie potrzeby,no i nie zajmuje dużo miejsca w torbie. Ja mam skośnokrzyżową z ramieniem z zakładkami (szyte przez myrrę). Próbowałam też z kółkami na krótszej wiązance,ale gotowa jest wygodniejsza :D Najlepiej jak masz możliwość to wypróbuj wcześniej,bo nie każdy lubi na biodrze i jednym ramieniu..

Kanga
14-07-2009, 14:18