PDA

Zobacz pełną wersję : Kółkowa dałam fotki prośba o ocenę

Goswiek
24-06-2009, 11:57
Właśnie zamówiłam kółkową i mam pytanko. Madzię nosiłam na biodrze, jak już była dużo starsza. Przy maleństwie nie mam doświadczenia.

Maja ma 1,5 miesiąca, czy muszę ją nosić w kołysce tylko, czy można też jakoś już w pionie, coś jak w tej instrukcji http://site.peppermint.com/TMTSlingWearingInstructions.htm

Wolałabym to drugie, nie wiem, czy będzie chciała w poziomie ;)

Kanga
24-06-2009, 12:15
w wiązanej nosisz w pionie tak? czyli wiesz jak mocno należy dociągać i jak to powinno wyglądać wszystko prawda ( podtrzymane plecy na całej długości, aż do podstawy czaszki, pozycja żabki czyli pupka niżej niż kolanka plecy wygięte w łuk :)

i na bioderko :) dla ułatwienia - czy znasz trick z podkładaniem "wałeczka" pod karczek w kieszonce??? ostatnio proponuje taki wałeczek często mamom z maluszkami na biodrze -sprawdza się przy mamach, które boją się o podtrzymywanie główki :)

Goswiek
24-06-2009, 13:01
Aga, dzięki za odpowiedź. Noszę w pionie w wiązanej, starając się wszystko dobrze podociągać :) I poznałam już też patent z wałeczkiem, zawijam tam pieluszkę :)

To w kółkowej też mogę nosić w pionie i da się dobrze dociągnąć na takim maleństwie? Mam wrażenie patrząc na fotki, że tego materiału jest przecież mniej? No nic to, jak chusta przyjdzie to będę próbować, w razie czego się jeszcze zwrócę o pomoc :)

ithilhin
24-06-2009, 13:15
pozycja w kolkowej na biodrze dla maluszka bardzo przypomina pozycje jak w wiazaniu "siodelko z petelka"
http://www.chustomania.pl/online/chustomania/CiS-web2_chust.nsf/Inhalt/siodelko_z_petelka

Kanga
24-06-2009, 14:15
To w kółkowej też mogę nosić w pionie i da się dobrze dociągnąć na takim maleństwie? Mam wrażenie patrząc na fotki, że tego materiału jest przecież mniej? No nic to, jak chusta przyjdzie to będę próbować, w razie czego się jeszcze zwrócę o pomoc :)

generalnie chusta kółkowa powinna mieć +/- taką samą szerokość jak wiązana :)