Zobacz pełną wersję : Sklep kangurkowo.pl
Hej, jeśli to niewłaściwe miejsce na pytanie, to proszę z góry o przeniesienie.
Czy ktoś może kupował w sklepie kangurkowo.pl? Po przejściach z nosimisie postanowiłam tym razem zapytać zanim w ogóle rozważę zakup ;)
kornflejka
28-01-2017, 20:53
Ja nie mam doświadczeń żadnych z kangurkowem. A co chcesz kupić? Może na fb łatwiej? (Przez kogoś np.)
Sent from my iPhone using Tapatalk
sowa_przemądrzała
28-01-2017, 20:57
Kupowałam i tu i tu, i zdecydowanie lepsza jest obsługa kangurkowa. Nie ma się czego czepiać.
A tak szukam ciągle chusty krótkiej, znudziło mi się polowanie na la vita od yaro, jakoś konopii nie robią w moich kolorach, a tam są chusty Heartiness z 50% lnu w składzie po 200-300zł. Wprawdzie nie znalazłam o marce za dużo, a to co znalazłam na forum mi nie pasuje do cen tam, no i skracać bym musiała, ale gotowa jestem zaryzykować jeśli sklep jest ok i zupełnie serce do szukania tanich konopii stracę.
No przypadkiem wypatrzyłam tam naszyjniki silikonowe, muszę kupić mojej mamie, która jest nieskończoną strojnisią i cięgle ma straty w biżuterii ze względu na wnuki :lool:
Inwyt, znam osobiście właścicielkę, jest bardzo solidną osobą. Myślę, że możesz śmiało zamawiać :)
Dzięki Alasseo! To czekam na odpowiedź na mejla od nich i jakby co spokojnie zamówię chustę. A jak nie będzie, to chociaż te wieszadła dla babci na najbliższą okazję :D
Kornflejko, a na fb się da podejrzeć chociaż co ludzie sprzedają bez logowania? Czy trzeba mieć konto?
Ja zamawialam nosidlo. Bylo bezproblemowo.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Hej, jeśli to niewłaściwe miejsce na pytanie, to proszę z góry o przeniesienie.
Czy ktoś może kupował w sklepie kangurkowo.pl? Po przejściach z nosimisie postanowiłam tym razem zapytać zanim w ogóle rozważę zakup ;)
A co to za przejścia? Ja też miałam ogromne problemy z nosimisie, trzy miesiące walczyłam o zwrot 700 zł za chustę, której nie dostałam :-(
Pieniądze dostałam dopiero po informacji, że przekazuję sprawę policji (przelew był następnego dnia).
O kurcze, to dopiero problem... Dobrze że się udało. Te nosimisie wyglądają jak czyiś sposób na darmowe pożyczki.
Ja po tygodniu zaczęłam dopytywać kiedy ten kurier będzie, zero konaktu, jak w końcu przyjechał to okazało się że zły rozmiar chusty dostałam. Stan też nienajlepszy, ale pisałam do producenta i stwierdzili że oni nie oznaczają chust jako 2 kat. bo są tani, ale jak jest szczególnie słaba, to powinnam dostać zwrot części pieniędzy. Z nosimisie zero kontaktu. Mąż wpadł na szczęście na pomysł żeby zadzwonić na numer z listu przewozowego, to chyba był prywatny właścicielki, obiecała wymianę chusty i zwrot 5% (najpierw chciała dać rabat na kolrjne zakupy, jasne, już biegnę tam kupować). Po czym znowu cisza. Jak już uznałam że to była ściema i po prostu odpakowałam i zaczęłam używać to co dostałam, to któregoś pięknego dnia pojawił się kurier z chustą na wymianę. Jakbym była złośliwa, to bym tą używaną już wrzuciła w jakąś siatę i mu dała, ale żal mi było kolejnych kupujących, co pewnie by ją dostali jako nową i nieużywaną bez prania nawet. Żeby nie było, nie chodziło o tygodniowe poślizgi, chustę zamawiałam na konkretną okazjęz 2 miesięcznym wyprzedzeniem, skończyłam temat miesiąc po tej okazji. No i zostałam z tą chustą pełną końcówek nitek wystających i błędów w tkaniu. Kasy obiecanej nigdy nie zobaczyłam.
W nosimisie więcej nic nie kupię i innych ostrzegam, o inne sklepy teraz pytam przed zakupem.
U nas też było dużo nerwów. Zamówiłam chustę, zapłaciłam, miała być w ciągu 14 dni. To miała być ostatnia chusta dla Józia na pożegnanie noszenia. Ja jestem cierpliwa i rozumiem kilka dni opoźnienia (tydzień), ale zdążyła zmienić się pora roku, a chusty nie było. Pieniędzy też nie. A z właścicielką zero kontaktu. Mogłam w tym czasie kupić inną na pożegnanie noszenia, ale miałam zablokowane 700 zł!
Nie polecam nosimisie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
blondyneczka85
02-02-2017, 09:00
Kangurkowo polecam całym sercem. Jak jest jakiś problem od razu dzwonią i chcą go rozwiązać na korzyść klienta. Ja jestem mega zadowolona a jestem z tych problemowych
Z nosimisie miałam to samo, chusta, na którą się wyczekałam, kwalifikująca się na 2 gatunek, wysłałam maila z reklamacją i zero odzewu. Olałam, więcej nic tam nie kupię.
Nathalia
08-02-2017, 18:50
Szkoda, że wcześniej nie przeczytałam całego wątku. Zrobiłam zamówienie tydzień temu, a nie dostałam żadnej informacji o wysyłce, tel nie odpowiada, napisałam na fb i maila, ale cisza.Ktoś w tej firmie odpisuje na wiadomości? Inwyt może na pw podzielisz się nr tel do właścicielki?
Nathalia piszesz o nosimisie czy kangurkowie?
Kangurkowo polecam , kilka razy u nich kupowałam i zawsze wszystko perfekcyjnie . Za to z nosimisie miałam przejścia podobne do waszych :(
Nathalia
08-02-2017, 20:34
Nathalia piszesz o nosimisie czy kangurkowie?o nosimisie
Nathalio przepraszam za opoznienie, ale widzialam pytanie z tel, a jak zagladalam przez komputer to nie moglam znalezc gdzie ten telefon ktos chcial, zagladalam pod watek nony. Nie mam niestety tego numeru :( Nie bede tam wiecej kupowac wiec nie zostawialam. To bylo cos z listu przewozowego, jakies pole z nrem kontaktowym dla kuriera do odbioru od nadawcy czy na wypadek zwrotu, cos w tym stylu.
Nathalia
14-02-2017, 09:18
Dzięki inwyt
Zamówienie zrobione i opłacone 1.02, mijają 2 tyg, a ja nie dostałam paczki, żadnego meila, nic, a tel nie odpowiada. Nagrałam się nawet na pocztę głosową i nic:(
Nie wiem, co zrobić. Kwota zakupu nieduża, ale trochę mi przykro, że ktoś okrada moje dziecko:(
Zadzwon do biura rzecznika ochrony konsumenta. Wyślij mejla ze sie nie wywiązali z umowy i zglaszasz sprawę na policje.
kornflejka
14-02-2017, 10:13
Zadzwon do biura rzecznika ochrony konsumenta. Wyślij mejla ze sie nie wywiązali z umowy i zglaszasz sprawę na policje.
Popieram. To już nie pierwsza taka sytuacja niestety z tym sklepem :(
Sent from my iPhone using Tapatalk
Popieram. To już nie pierwsza taka sytuacja niestety z tym sklepem :(
stary wątek wyciągnę, bo też pamiętam, że były problemy http://www.chusty.info/forum/showthread.php/98903-nosimisie?highlight=nosimisie
Gdzieś był jeszcze młodszy wątek z problemami z nosimisie
Nathalia
16-02-2017, 00:21
Dziś przyszła paczka. Towar bez zarzutu, ale brak rachunku, faktury. A data nadania to 14,02 czyli równe dwa tygodnie od momentu złożenia zamówienia i opłacenia.Kontakt z klientem poniżej poziomu zero.
I ja się dopiszę. W Kangurkowie kupowałam i wszystko było bez problemów, wysyłka szybka. Za to NosiMisie to jakaś porażka była...
Zamówienie złożyłam 17 listopada, zapłaciłam przelewem 24 listopada. Potem było długo nic, na maile nikt nie odpowiadał, aż wreszcie udało mi się do nich dodzwonić 7 grudnia. Okazało się, że moje zamówienie zostało automatycznie anulowane ze względu na późną wpłatę (ciekawe, bo po zalogowaniu na konto nie widziałam zmienionego statusu zamówienia - cały czas było "złożone"). Pani odnalazła mój przelew i zapewniła, że wyślą chustę jak najszybciej, chociaż mają dużo zamówień po mikołajkowej promocji "więc może nie dzisiaj, ale jutro". I długo długo długo nic... Na maile zero odpowiedzi, telefonów już nikt nie odbierał, nawet pisałam do nich na facebooku z czyjegoś konta (bo mnie tam nie ma) i też nic. Aż w końcu chyba jakoś w połowie stycznia napisałam do Loui Slings, bo to ich chustę zamówiłam w NosiMisie. Oni dopiero zainterweniowali i to aż dwa razy. Pewnego dnia pod koniec stycznia zapukał kurier... Ale byliśmy z Mężem zdziwieni, bo już się nie spodziewaliśmy, że coś z tego będzie.
Chusta miała być na kangura, bo na początku tak się z Młodym nosiłam dużo, a przez ten cały czas dziecko mi przybrało do ponad 10 kg i kangura już porzuciliśmy na rzecz plecaka, do którego potrzebuję długiej chusty, żeby związać sobie szelki. Szkoooda :(
Poza tym chusta miała być 4,2, a jej realna długość to 406 cm. Była też kupiona jako drugi gatunek i papierowymi naklejkami zaznaczone były dwa supełki, za to ogromnego supełko-zaciągnięcio-błędo-czegoś przy samym ogonie to już nikt nie zauważył, chociaż był widoczny z dwóch stron. A, w paczce nie było paragonu ani faktury.
Nathalia
23-02-2017, 20:11
Ciekawe w jakim czasie sklep nosimisie wysłałby paczkę za pobraniem? Ciekawe czy wtedy by im się nie spieszyło. A numer tel na stronie, to chyba tylko po to, żeby był. Dodam, że nr tel podany na nadaniu paczki różni się od tego na stronie.
Może trzeba zmienić temat wątku i dopisać o nosimisiach.
AniaJa to i tak dobrze że Loui Slings interweniowało, mnie Nona olała, odpisali że oni robią chusty budżetowe, więc niech się sama dogaduję ze sprzedawcą :/ Ale rachunku faktycznie i ja nie mam, może trzeba to zacząć zgłaszać nosimisie do skarbówki? Wtedy może by ich ruszyło trochę?
Inwyt tak, to bardzo miło z ich strony. Przecież też mogli mieć to gdzieś, jak Nona :/
Jestem za tym, żeby to gdzieś pozgłaszać. Tylko gdzie się takie sprawy załatwia?
Ja przypomnę ze nie ma obowiązku wystawiania rachunków i paragonów jeśli firma nie przekroczyła jakiegoś tam obrotu (nie pamiętam jaki dokladnie) - o ile się w przepisach nic nie zmieniło. Rachunek w takim przypadku wystawiany jest tylko na życzenie kupującego.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Nathalia
26-02-2017, 16:25
W regulaminie sklepu jest:
dołączenia do zrealizowanego zamówienia, wysłanego do wskazanego miejsca wydania rzeczy wydrukowanych:
dowodu zakupu, wzoru formularza odstąpienia od umowy.
A dalej
Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca wydania rzeczy
Ja przypomnę ze nie ma obowiązku wystawiania rachunków i paragonów jeśli firma nie przekroczyła jakiegoś tam obrotu (nie pamiętam jaki dokladnie) - o ile się w przepisach nic nie zmieniło. Rachunek w takim przypadku wystawiany jest tylko na życzenie kupującego.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Dianek dzięki. Ja się nie znam na takich rzeczach ;)
W regulaminie sklepu jest:
dołączenia do zrealizowanego zamówienia, wysłanego do wskazanego miejsca wydania rzeczy wydrukowanych:
dowodu zakupu, wzoru formularza odstąpienia od umowy.
A dalej
Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca wydania rzeczy
No jeśli mają w regulaminie to muszą dołączyć.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
sowa_przemądrzała
26-02-2017, 16:34
Dostawałam z nosimisiow normalne paragony, ale to dawno temu było.
Nathalia
26-02-2017, 16:44
Dianek regulamin sobie, a rzeczywistość sobie. Powinni potwierdzenie zamówienia przesłać na meila, a nie wysyłają, z paragonami to samo.
karokaro
27-04-2021, 12:39
Ja zamówiłam w kangurkowo i opłaciłam w piątek, na stronie podają 48h czas wysyłki, tymczasem status zamówienia na stronie to "oczekiwanie na wpłatę". Napisałam maila, dzwoniłam, pisałam na fb bo chciałam zmienić adres wysyłki bo już widzę że przed wyjazdem do mnie nie dojdzie a chciałam mieć nosidło na majówkę :( 0 jakiegokolwiek kontaktu telefon głuchy wiadomości też, czy ktoś się tym w ogóle sklepem zajmuje?? Zaczynam się martwić...
Powered by vBulletin® Version 4.2.1 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.