PDA

Zobacz pełną wersję : Praca licencjacka na temat chustowania

alex060
22-06-2016, 10:10
Witam wszystkie Chustomamy :)
Jestem studentką studiów licencjackich na kierunku fizjoterapia. Tematem mojej poglądowej pracy licencjackiej jest rozwój psychoruchowy niemowląt noszonych w chuście.Chciałabym zwrócić się do Was o pomoc - jestem na etapie gromadzenia literatury dotyczącej chustonoszenia. Czy mogłybyście zaproponować mi wartościowe pozycje, z których mogłabym skorzystać (z zakresu wpływu chustonoszenia na niemowle, historii chustowania, wskazań, przeciwwskazań i a także sposobu wiązań)? Bardzo cenne dla mnie są również wszelkie artykuły naukowe, badania, również obcojęzyczne, ale także książki, generalnie każda publikacja się liczy. Byłabym bardzo wdzięczna za jakąkolwiek pomoc, nawet wskazówki gdzie szukać. Jeśli któraś z Was będzie zainteresowana, mogę gotową pracę wysłać po zakończeniu pisania, można będzie z niej korzystać bez problemu :)
Nie posiadam jeszcze swojego chuściaka, ale od lat interesuję się tematem i obserwuję środowisko chustomam. Wierzę, że znajdą się pomocne dziewczyny, które będą się chciały przyczynić do powstania mojej pracy. Może macie zapisane gdzieś artykuły, badania. Mogę na priv podać maila w takim wypadku.
Pozdrawiam serdecznie :)
Ala

P.S. Znalazłam wątek jednej z dziewczyn z podobnym problemem, ale jest on z 2009 roku, liczę, że pomożecie mi dotrzeć do nieco nowszych badań. Wiele z linków w tamtym temacie nie działa.

magnolia
22-06-2016, 10:14
myślę, że na początek przejrzyj dokładnie forum, wszystkie wątki z działów o chustonoszeniu od początku, bo tu też historia się tworzyła, na pewno jest wątek noszenie wszędzie indziej (chyba jakoś tak się nazywa) gdzie są zdjęcia i odnośniki do artykułów o chustonoszeniu w różnych kulturach, w tym w Polsce dawno temu, w wielu wątkach dziewczyny linkowały ciekawe artykuły, więc myślę że dobrze będzie zacząć tu:)

świetny temat na pracę:) powodzenia!

AlicjaR
22-06-2016, 16:12