PDA

Zobacz pełną wersję : Wełna Nati baby u noworoka - czy to jest odpowiednia chusta

clatite
27-11-2015, 13:00
Mam chustę Natibaby, 37% wełna, reszta bawełna, nie wiem jaki to model bo dostałam. Mięciutka, choć raczej gruba. Ma 70cm szerokości. Próbuję w nią motać noworodka (dodam, że bardzo się wierci i wyrywa) Czy to jest trudna chusta czy ja nie mam wprawy, doradzicie? Przy starszaku miałam bebelulu, trudna w dociąganiu i jakoś sobie radziliśmy więc nie wiem o co chodzi. Czy trenować czy szukać czegoś innego na początek?

Mikalina
27-11-2015, 13:46
To poszukaj czegoś cieńszego. Np. bambus Lenny Lamb a tę zostaw jak młodziak będzie trochę większy to pewnie dobrze ponosi ;). Nie znam się na wełnach Natkowych ale ich Lny czy Konopie są dość grube.

Wiewiórka
27-11-2015, 13:49
wełenki natkowe bardzo ładnie się wiąże, są bardziej współpracujące od rapalek więc tenuj i jeszcze raz trenuj. Miała kilka wełenek natkowych. A co to za natkowa chusta? Jak sie nazywa?

HoliPoli
27-11-2015, 14:02
Wrzuć zdjęcie to zobaczymy co to za chusta jak nie wiesz jak się nazywa :)

wełny natkowe są fajne (przynajmniej te które dane mi było macać) - miękkie, niegryzące i bardzo dobrze współpracujące. Rapalu przy nich, nawet złamana rapalu, to nieznośna decha.

clatite
27-11-2015, 14:19
http://www.fotosik.pl/zdjecie/750f6b50b3e7527b zdjęcie nie moje ale chusta taka dokładnie

Mikalina
27-11-2015, 14:22
Mea nie powinna być ciezka, ale generalnie nie wszystko każdemu podpasuje. Spróbuj może pozyczyc od kogoś z lokalnej grupy chustowej jakas bawelne lub bambus, żebyś miała porównanie.

clatite
27-11-2015, 14:36
dzięki :)

marynarka
27-11-2015, 16:37