Zobacz pełną wersję : Kurtka dla dwojga- jak wybrać?
Cześć, bardzo prosiłabym o radę: na co zwrócić uwagę przy wybieraniu kurtki dla dwojga? Potrzebuję kurtki na jesień i zimę. Noszę z przodu, na następny rok jesienią już będę nosić na plecach.
W doborze kurtek jestem zielona. Nie wiem, jak dobrać rozmiar. Nie wiem, co jest na rynku. Czy są kurtki z gotowym panelem, bez chusty, czy tylko takie do noszenia z chustą?
Polecacie jakieś modele?
Chętnie przyjmę wszelkie wskazówki, dzięki.
HoliPoli
20-10-2014, 15:57
Wiążesz chustę a na siebie i dziecia zakładasz kurtkę - innej opcji nie widziałam :)
Jak chcesz nosić w przyszłym roku na plecach to musisz zwrócić uwagę na to jak się zakłada kurtkę z dzieckiem na plecy (no i żeby w ogóle miała taką opcję) - raczej takie co trzeba trafić dziecka głową w otwór są trudne w użytkowaniu samodzielnie i lepiej się się sprawdzają rozpinane na całej długości.
Jak i na jesień i zimę to fajną chyba opcją byłaby taka kurtka dwuwarstwowa: polar + przeciwdeszczowa albo po prostu oddzielnie kupić polar i np. softshell. No i zależy jak ciepłolubna jesteś.
Rozmiar wybierasz taki jak dla siebie normalnie - na dzieci albo jest przewidziane miejsce albo są wpinane panele.
I polecam wątek o najładniejszych kurtkach do noszenia (http://www.chusty.info/forum/showthread.php/17825-Najładniejsze-kurtki-do-noszenia), żeby nie wyglądać jak wieloryb ;)
dzieki
a próbowal ktos kurtek z allegro, sprzedawanych przez sklep haltex - cena niższa niż inne firmy, ale czy to nie tandeta jakaś?
i szukam też informacji o kurtkach MaM Coat - nadają się na zimę?
Zgadzam sie z HoliPoli ze w niektorych mozesz wygladac na szersza niz wyzsza.
Wszystkie kurtki maja panele, czesc ma tylko z przodu, czesc z przodu i na plecach.
Czesc ma panele ktore sie sie wypina a czesc ma takie ktore sie chowa.
Technicznie dziecko normalnie ubrane jak pod domu dajesz do chusty lub nosidla i na to na Was oboje kurtke.