Zobacz pełną wersję : Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!
MamaLeosia
26-08-2014, 13:39
Witam :)
Od długiego czasu przeglądam forum, i długo zbierałam się do założenia konta. Jestem teraz w 8 miesiącu ciąży, a w brzuszku dojrzewa moje pierwsze dziecko :) Syn Leon.
Chustami zainteresowała mnie znajoma, która od początku chustowała swojego synka, a teraz przeszli na nosiła bo młody ma już ponad rok.
Nie ukrywam, że jestem totalnie zielona w tym temacie :)
Dlatego moje drogie mam nadzieje, że dużo się od Was nauczę w tym temacie, i niedługo będę umiała wybrać odpowiednią chustę dla mojego malucha.
Tymczasem jeszcze raz dzień dobry :)
Dzień dobry :)
Dobrze, że się ujawniłaś :)
Piękne imię będzie miał Twój synek.
MamaLeosia
26-08-2014, 13:47
Dziękuje bardzo :)
Powiem szczerze-jak mi koleżanka mówiła, że temat chust wciąga to trochę myślałam, że przesadza. Jednak muszę przyznać racje bo temat wciągnął mnie po uszy :-)
Witaj;) Oj, zobaczysz, jak wciąga, a potem jeszcze pieluszki wielorazowe, potem jeszcze kilka etapów, i na końcu teściowie przestają z Tobą rozmawiać :mrgreen:
(żartowałam, żartowałam... ale to wciąga...:)
MamaLeosia
26-08-2014, 16:01
Witaj;) Oj, zobaczysz, jak wciąga, a potem jeszcze pieluszki wielorazowe, potem jeszcze kilka etapów, i na końcu teściowie przestają z Tobą rozmawiać :mrgreen:
(żartowałam, żartowałam... ale to wciąga...:)
Żarty żartami ale wiecie zastanawiam się czemu np chustowanie dzieci nadal u wielu ludzi rodzi uczucie iż Ci co to robią są dziwni :) Sama przekonałam sie na swojej skórze o tym, gdy kilka razy zdarzyło mi się mówić o naszych zamiarach noszenia Leona w chuście. A gdy jeszcze mój mąż z dużym entuzjazmem opowiada o tej kwestii to już w ogóle patrzą niektórzy na niego jak na "wariata" :-)
Mikalina
26-08-2014, 16:24
Hej hej! Jak moj facet powiedział swojemu tacie ze nie bedziemy raczej używać wozka to mowil ze nie damy rady, a na razie juz z miesiąc nie uzywalismy :D