PDA

Zobacz pełną wersję : Suwaczek nie aktualizuje się.

Julka
11-08-2014, 08:33
Mam problem ;-). Próbuję na różne sposoby, ale ani rusz. Chodzi o suwaczek, który wrzucam do sygnatury - nie aktualizuje się sam. Czy ma ktoś pomysł, dlaczego? Może coś źle wpisuje? Próbowałam z różnych stron i zawsze to samo. Nie znam się na temacie, więc rozwiązanie może być banalnie proste. Help.

Julka
11-08-2014, 15:30
Hmm .. to może inaczej ;-). Napiszcie proszę co i w którym miejscu należy wkleić w ustawieniach konta na forum, żeby działało prawidłowo?

Kocia_mama
11-08-2014, 15:35
już tłumaczę

jak wygenerujesz już sobie suwaczek np. na lilypie, strona wygląda tak:

https://lh5.googleusercontent.com/-FS8wDN31bJI/U-jGKChw-eI/AAAAAAAABWg/yeur_u8RZ3I/s720/sygn.jpg

Teraz klikasz to, co zaznaczyłam na czerwono, a następnie zaznaczasz myszką to, co zakreśliłam na zielono i kopiujesz ctrl+c.

Potem na forum wchodzisz w ustawienia --> edytuj sygnaturę i w pustym polu wklejasz ctrl+v to, co wcześniej skopiowalas.

Jeśli nie hula, to ja nie wiem, czemu :dunno:

Julka
11-08-2014, 15:59
Dziękuję Ci dobra kobieto! Ja to zawsze nakombinuję - wkleiłam nie tam gdzie trzeba :duh: No to mam nadzieję, że teraz już zaskoczy. Dzięki!

mantra
26-11-2014, 11:16
A u mnie dziwnie - sygnatura w podglądzie na profilu jest - w wątkach forum - nie ma. Co ja robię źle?

Edit: w wątku ciążowym mi się nie wyświetla, tutaj jest...

Edit2: O, już wszędzie działa. Ciekawe czemu tak...

Dewiś
25-12-2014, 17:40
A ja wogole nie mogę dodac emotikon ani suwaczków , kto mi powie dlaczego ?

Dewiś
26-12-2014, 10:55
Nikt nie wie?

Nie mogę umieszczać emotikon , suwaczków ...no nic w swojej sygnaturce ....ktoś wie jak to zmienić ? mogę jedynie pisać :frown

Gina
26-12-2014, 11:48
Nikt nie wie?

Nie mogę umieszczać emotikon , suwaczków ...no nic w swojej sygnaturce ....ktoś wie jak to zmienić ? mogę jedynie pisać :frown
Moze z urządzenia mobilnego działasz? U mnie zawsze pod górkę z tym ;)

Dewiś
26-12-2014, 12:23