Zobacz pełną wersję : kieszonka do kontroli
Jestem baaaardzo początkująca. Proszę o wyrozumiałość. To jest moje pierwsze zawiązanie bez niczyjej pomocy.Wczoraj dostałam chusty. Co muszę poprawić i jak? Czy Antoś jest prawidłowo ułożony? Bede wdzięczna za jakiekolwiek rady. Z góry dziękuję.
wiesz co ciężko powiedzieć bo zdjęcie z boku nie pokazuje wszytskiego, ale mam wrażenie że Maleństwo przechyla się w jedną stronę i ma za nisko kolanka, tzn pupka nie jest "wpadnięta" myślę że powinnaś podciągnąć kolanka do góry wtedy zookrąglą się plecki
Jasnie Pani :)
29-04-2009, 09:55
Wczoraj dostałam chusty.
Od razu z grubej rury :thumbs up:
Profil macie niezly :wink: , ale byloby dobrze jakbys od przodu zdjecie wkleila.
Dziękuję.Właśnie tak myślałam,że coś pleckami nie jest dobrze.W ogóle ANTEK ma tendencję do silnego wyginania się do tyłu i ciężko mi zaokrąglić te jego plecki.Wygina też główkę do tyłu bardzo.
A dwie chusty to dlatego,że mam dwoje takich małych brzdąców (bliźniaki, 2 mies.).Jedna chusta dla mnie ,druga dla męża.
Kurczę, nie mam teraz jak sobie sama zrobić zdjęcia od przodu. Jak wróci mąż z pracy to mi zrobi i wtedy wkleję.
kamilcia.xt
29-04-2009, 10:00
mnie się wydaje że kolanka są dobrze ułożone i pupa ładnie wpadła. Z boku wygląda OK, przydałoby się zdjęcie z przodu, żeby ocenić czy się maluszek nie przechyla na jedna stronę
PodwójnaMama
29-04-2009, 10:37
OT:
Ivoll a na ścianie widzę piękny obraz Jezusa haftowany krzyżykami?
Haftuję go już 2 lata i skończyć nie mogę a taki piękny jest :D
OT:
Ivoll a na ścianie widzę piękny obraz Jezusa haftowany krzyżykami?
Haftuję go już 2 lata i skończyć nie mogę a taki piękny jest :D
Tak, haftowany, ale niestety nie przeze mnie. Mojej mamy przyjaciółka taka zdolna. Piękne też inne obrazki haftuje i rozdaje w prezencie.Dobra z niej kobieta. Nawet szybko jej to idzie.Moim teściom też zrobiła taki obraz Jezusa w mig.
Jak dla mnie wyglada ok, tylko może jednak ciut kolanka dałabym wyżej.
A tak OT - cóz to za piękna chusta?