Zobacz pełną wersję : Pouch czy kółkowa?
Marta_MJ25
24-10-2013, 13:05
Doświadczone Chustomamy, pomóżcie. Myślę o zakupie chusty kółkowej albo pouch'a. Ola jeszcze nie siedzi ale nie spieszy mi się z tym. Motamy się w tkaną od dwóch miesięcy ale to trwa. Na spacer jest ok ale żeby znieść np Olę z trzeciego piętra do samochodu przydałoby się coś szybszego. Może to głupie pytanie ale czy dałoby się to u kogoś wypróbować bezpłatnie?
Ja polecam kółkową zdecydowanie. Rozmiar kółek L i ramię proste, materiał najlepsza miękka cieńka bawełna, żeby się dobrze dociągała, ale nie ślizgała, nie luzowała (u mnie odpada bambus, jedwab). Z lnianymi kółkowymi nie mam doświadczenia, ale słyszałam, że jeśli len, to mocno złamany i cieniutki, żadne grubaski, bo kiepsko chodzą na kółkach, ciężko się je dociąga. Używamy kółkowej namiętnie do samochodowych wypadów, jednak najlepiej się nam sprawdziła, można ubrać w domu pod kurtkę, wsadzić dziecko w aucie (ja obecnie nosze w kółkowej na brzuchu), zapiąć się w kurtkę i wyjść nawet w zimie. Warunek - trzeba mieć wierzchnie okrycie zapinane z przodu, dlatego ja wszyłam u krawcowej zamek w moim polarze dla dwojga.
Z pouchem nie miałam doświadczenia, ale za kółkową przeważyło to, że rozmiar jest regulowany i starczy do końca noszenia i dla dużego i dla małego dziecka. W pouchu masz różne rozmiary, jak dziecko rośnie trzeba przeskoczyć na większy. Choć pewnie zakładanie poucha jest minimalnie szybsze od kółkowej, bo nie trzeba dociągać materiału.
Kasia.234
24-10-2013, 15:21
bezpłatnie wypróbować można na spotkaniach lokalnego klubu kangura, oczywiście zakładając, że klub posiada poucha albo że ktoś przyniesie swojego prywatnego :)
Marta_MJ25
24-10-2013, 16:01