PDA

Zobacz pełną wersję : Ja się*tylko chcę pochwalić :) ....

AgaPe
06-04-2009, 23:24
... że właśnie złożyłam zamówienie na moje (??) pierwsze pieluchy wielorazowe (żeby nie było, z papmkami też*nie mam doświadczenia :roll: ). Do tego otulacz, wkładki i te magiczne papierki.
Teraz mam przed sobą jedyne 7 tygodni i 2 dni oczekiwania, aż to przetestuję*:) :jump:
Trzymajcie za mnie kciuki, żeby niecierpliwość mnie nie zeżarła i żebym sobie z tymi cudami poradziła!
Pozdrawiam cieplutko!

yetta
06-04-2009, 23:34
Trzymam kciuki. Oby ci sie spodobało. :D

miedziana
07-04-2009, 01:41
Trzymam kciuki :) Pewno Cię wciągnie... jak to mają w zwyczaju pieluchy wielorazowe,, chusty, forum..... :lool:
Acha - i miłego oczekiwania ;)

AgaPe
07-04-2009, 12:05
Dzięki, Dziewuszki!
M. miałaś*rację, to forum wciąga, można spędzić tutaj pół życia :)
Ciekawe, jak się*potem podzielę między dzidzię i Was :twisted: (żartuję*oczywiście :wink: )
A pielusie może dostanę nawet na zajączka :jump:
Macham wiosennie łapką (swoją) i tymi ośmioma (??!!) co się po tamtej stronie brzucha zabawiają w koparkę :hello:

AgaPe
07-04-2009, 12:15
Yetta, ale ze mnie fujarka, że ja nie zobaczyłam tego Twojego linku z pieluchami :|
Ale tam są cuda!
Czy to wszystko można u Ciebie kupić? I Ty to wszystko sama dziergasz??
Dla mnie kosmos! Gratuluję wyobraźni i chęci! :thumbs up:

yetta
07-04-2009, 12:26
Tak AgaPe ja to sama "dziergam". Pisze pw. ;)

Aloha
07-04-2009, 13:17
Teraz mam przed sobą jedyne 7 tygodni i 2 dni oczekiwania, aż to przetestuję*:) :jump:

:shock:

a czemu tak długo?
z drugiej półkuli płyną? :wink:

yetta
07-04-2009, 13:25
Pewnie za tyle pojawi się ktoś na kim można będzie testować. :love:

Aloha
07-04-2009, 13:28
:lool:

prawda, zupełnie nie zauważyłam suwaczka :roll: :oops:

brikola
07-04-2009, 13:34
wciągniesz się napewno :)

Biedronka
07-04-2009, 13:37
gratuluje chęci i świadomości
dobry wybór :thumbs up:

AgaPe
07-04-2009, 16:17