Pokaż wyniki od 1 do 20 z 20

Wątek: Doświadczeni nosiciele doradźcie w czym nosić duuużego dwulatka.

  1. #1
    Chustonoszka Awatar Kredk@
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    113

    Domyślnie Doświadczeni nosiciele doradźcie w czym nosić duuużego dwulatka.

    Witam,

    w czym najwygodniej nosić dużego (około 1m wzrostu i 16 kg) dwulatka?
    Jakieś ergo? MT? Albo coś na biodro? Powiem szczerze nie znam się totalnie. Młodą noszę w długich tkanych. Benek też kilka razy w plecaczku siedział. On chce żeby go nosić, a ja szczerze powiem nie mam pomysłu jak i w czym. Ale wierzę, że coś podpowiecie!

    Aha no i chyba ważne, że my z mężem powyżej 180cm raczej, więc na przykład Tuli odpada... No i nie wiem totalnie jak dobrać nosidło do wzrostu synka??? W manduce dałoby radę?

  2. #2
    Chusteryczka Awatar hexi
    Dołączył
    Feb 2008
    Miejscowość
    Warszawa
    Posty
    2,349

    Domyślnie

    manduca moze byc za mala
    proponuje nubigo lub doux doux szyte na miare
    i pouch "na chwile" na biodro


    DB PBC

  3. #3

  4. #4
    Chustoholiczka
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    3,219

    Domyślnie

    nubigo na miare imo

  5. #5
    Chusteryczka
    Dołączył
    Sep 2008
    Miejscowość
    Kraków \ śląsk
    Posty
    2,305

    Domyślnie

    U nas sprawdza się mei-favorite. Szerokie pasy na ramionach "pomagają" w noszeniu cieżkiego dziecka
    P(III 2008), T(XI 2011), R(*III 2014), B (III 2018)

  6. #6
    Chusteryczka Awatar doominikaa
    Dołączył
    Feb 2008
    Miejscowość
    Łódź
    Posty
    2,449

    Domyślnie

    ja noszę okazjonalnie prawie pięciolatka, Mateusz sobie zażyczył chustowania, jak zaczęliśmy młodą nosić, próbowaliśmy różnych nosideł, mt i innych wynalazków, ale w miarę, jak Mateusz rósł, okazywało się, że to chusta jest jedyną słuszną drogą. ze wszystkiego innego wyrastał, brakowało od kolanka do kolanka, a chusta, cóż... klasa sama w sobie